Direktlänk till inlägg 26 oktober 2011

Rubrik saknas

Av emma edvardsson - 26 oktober 2011 19:22

Hallå!!


ja en sak som är JÄTTE viktig, de är att om ni ska göra era naglar med glitter som jag hade gjort

i de förra inlägget då ska man INTE använda nagel lim utan ta istället tar man underlack eller överlack, annars sitter de som *** ;)


ibland är de ju bra att att naglarna ska vila lite från allt starkt för annars blir naglara mjuka och te har

tydligen mina gjort -_- så jag ska ge lite tips på vad man gör typ och sen har jag målat mammas.



igäntligen ska man alltid varge kväll smörja in naglarna och nagelbanden med olja, men de är ksk inte så ofta man gör de iallafall inte jag xD men jag försöker att göra de iallafall nån gång i veckan. glöm inte att trycka ner nagelbanden samtidigt

 

denna anväder jsg när jag ska få mian naglar att va mjuka och när jag ska få mjuka och glänsande naglar (tex så som de serut när man har målat med överlack)

  



men nu till dagens.



 


ta ALLTID ett underlack innan du börjar måla med de färgade lacket frö att behålla din natuliga färg på nageln

idag har jag använt ett aprikost lack från isadora nr. 13


 


sen tar du kiss nail art i en snedad linje färg, svart.....


 


.....brevid de vitt lägger du två snedade linjer men kiss nail art......


 


.... och till sist kiss nail art silver i de svart (prikar) coh såklart ett överlack. KLAR!

en snabb desain som tar typ 5-10 min man kan sålart välja i andra färger :)


här är två bilder på lite braiga saker.....


 


detta är "Kiss nail art" de är grymt bra tycker jag den har jag köpt på Kicks 139 kr och då får man 3 jag fick silver, svart och vit (de finns olika färger).


 

 


detta är en grymt bra och smart Nagellackremover man gör såhär: stoppa ner fingret i hållet och vridom och vips är de borta ;) och den har jag köpt på åléns 65 kr. super bar!!!



hejdå:)



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emma edvardsson - 8 februari 2012 19:20

hej en tävling igen som man kan vinna en almanacka som man kan designa själv      http://millahoman.blogg.se/2012/february/tavling-almanacka.html?_tmp=4144638bb62c850cdbebbc506e37419d36a2acef ...

Av emma edvardsson - 3 februari 2012 20:40

hej!! okej nu ska jag göra ett snabbt innlägg för jag orkar inte skriva så mycke i kväll!  så jag lägger upp bilder på två olika naglar jag gjort men jag orkar inte skriva hur jag gjort för de är typ samma sak som förra gången, bara en ny design. ...

:)

Av emma edvardsson - 21 januari 2012 22:15

en til tävling som jag ska vara med på. man kan vinna en iphon 4s  http://www.blogkeen.com/view_blog.aspx?id=10561134&blog=212652 ...

:)

Av emma edvardsson - 19 januari 2012 16:33

hej igen nu är de ännu en tävling som jag  ska tävla! man tävlar om två bio biljätter!  spänande, hoppas att man vinner http://millahoman.blogg.se/2012/january/tavling-biobiljetter.html ...

Av emma edvardsson - 18 januari 2012 20:13

hej ville bara säga att på   http://www.blogkeen.com/view_blog.aspx?id=10393073&blog=212652   lottar dom ut 8  suit of sweden  jag ska tävla, ska du? ...

Presentation


live your life whit the nail polihs

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards